äääntligen liite tid för er!!

Hola!
I dag var det som sagt träffa släkten i gympa hallen! :)
Körde lixom innebandy! jag gjorde inga mål, men jag var bääst ändå! ;) höhö.
Sen så skulle alla åka både hit och dit för att duscha och så. Sen kom dom hit och käkade mat! :) makaroner och köttfärsås!
Sen gick jag and the girls upp till mitt rum. Massa kul!
Vi typ satt och fixade naglarna och så. Dita typ gjorde något, så hon började blöda, ganska mkt faktiskt! :O så jag fick springa ner och hämta plåster. Hihi.
Sen så kom felicia upp, så då målade dita hennes naglar röda, för det är hennes nya favorit färg! :) hon är så söt!
Sen så var det massa kul, såklart <3
Och så fick jag en film av johanna och dom, en kristen film som verkade jätte bra! tack! :)<3

när alla åkt hem åkte jag, pappa, kajsa och sebbe och köpte godis! Köpte någon sån där malaco truly, med 30% mindre fett!
Men jag måste nog säga att den med lakris är godast!

Snart ska vi beställa pizza! det blir väl hawaii som vanligt då ;)

omg ;O det är en oooorrrmmm på tv:n!! På harry potter. Och så är det han slingersvans och alla dom andra äkliga sakerna! ;O
men vet ni vad jag såg nu?! ni vet han som spelar edwaed, i twilight? han är ju med i den här filmen!

puss på er <3 och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Moster Elin

Hej gumman!



Ursäkta att jag bangade gympahallen idag, hoppas du gillar mig ändå! :D

Fick höra talas om din blogg när vi var hemma hos er förut så då var jag ju självklart tvungen att ta mig en liten titt - KUL!!

Var rädd om dig så ses vi snart!



KRAMAR!! Elin

2008-12-27 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0