ännu en konstig dröm...

Shit asså! whats up med mig och mina drömar?! jag bli tokig!

Jag drömde typ att jag var en kvinna i 40-års åldern och bodde i thailand. Och så jobbade jag i ett sånt här litet stånd med fiskar och frukt i.
 Sen så kom nils (blondinbellas kille, ni vet?) och skulle köpa en fisk till blondinbella för dom nyss hade förlovat sig (?!) Och jag vart stört kär i honom på en gång! usch, han som är så ful också! fast jag tyckte han var skit snygg i drömmen!
Sen så fick han sin fisk som jag slog in i presentpapper med disney sessor på, och la ner i en maxi kasse. Sen så började han gå i väg, så jag stängde ner hela min lilla "affär" och började följa efter honom.
Vi kom till sist fram till en liten, rund stuga med strå tack eller vad det heter. Och vet ni vem som stog i dörruppningen? jo, blondinbella själv. Självklart hade hon på sig en utav de nyaste klänningarna från något jätte dyrt märke (kommer inte i håg vilket) och klänningen var blå med gröna blommor och så hade hon en sån här krans med blommor som man brukar ha på midsommarafton!
så gick Nils ner på knä och gav henne en fisk, den som han köppte av mig. Så jag smög till baksidan och kickade in i ett fönster. Så fick jag en jätte bra ide! så jag gick fram till Nils och sa att fisken var gamal, och att han gärna skulle få, om han ville, följa med mig tillbaka och få en ny fisk. Och det ville han! så när vi gick tillbaka höll vi varandra i hand. Sen så frågade han om jag ville gifta mig med honom, och jag vart helt galen, för han hade ju redan "bb", så jag döddade honom! :O
Och sen drog jag honom tillbaka till deras hus och gav till "bb" innnan jag ringde polisen, som såklart trodde på mig, så "bb" kastade dom i fängelse, och jag vart drottning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0