förlåt för dålig uppdatering!

Hejsan sötizar!
Har ni haft en bra dag? :)
Min dag började med att jag vaknade, käkade frukost och sen så åkte jag, pappa och kajsa ner och fickade på stan! :) Jag tog en fetsis med jordgubbssmak och en blåbärs-muffins. mums!

Sen så skulle jag med kajsa till kyrkan, för dom skulle spela in någon film. Vivvi, moa och janne var också där! :)
vivvis bror sanny filmade och lovisa var med lite. Den handlade om typ 3 tjejer som fastnade i ett tv spel och skulle rädda jesus från... vad fattade jag aldirg! haha. Vi åkte dit vid 12 och vet nu när vi kom hem? halv 6 typ! ;D
 
Denna film ska vissas upp på julfesten i kyrkan nästa vecka!

när vi kom hem väntade pepparkaks bak på oss! haha, som vanligt käkade jag upp typ all min deg! haha! gjorde  i alla möjliga former! höhö

aj, vet ni vad jag gjorde nu då? haha, bet mig i kinden! shit vad ont det gör asså! det ska jag inte göra i gen!

så en ganska bra dag var det! :)

puzz//ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0