frånvarande i dag (och i går)

Hej, förlåt för jag inte har uppdaterat som jag borde idag men jag har inte varit hemma..
Och helt ärligt brydde jag mig inte så mycket om att ta upp datorn och uppdater heller riktigt, även om jag bara satt i sängen och soffan hela dagen.
Har inte haft så mycket att skriva...
är magsjuk i dag, men tror jag ska till skolan i morgon. Det var typ 4 till som har blivit magsjuka sen söndags... Undra vem det var som kom dit och var magsjuk? inte smart... haha. Wicki kommer hit med läxor sen, vill ju inte hamna allt för mycket efter.
förlåt för att det har varit dålig uppdatering... men det kommer nog fortsätta så tills jag blir frisk, då ska jag uppdatera som en galning! ;)


kram// ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0