fullt upp i går kväll...

Hann tyvärr inte uppdatera någonring i går kväll!
Elin,Henrik,Felicia,Elias,M.m och M.f var ju här !  :D :D <3
Faktiskt massa kul!
Vi käkade smörgåstårta, kladdkaka, spelade spel och satt och pratade (eller jag smsade med en kompis medans dom andra pratade!)
Haha, visst är jag social? (a'
I dag är det julfest i kyrkan, ska va med wicki och så ska jag plugga! har SO prov på onsdag och en hemtenta som måsta vara inne innan terminen slutar, så nu tänkte jag gå och duscha och sedan plugga lite! :)

I
nnan jag avslutar vill jag bara säga hej till johanna, min moster :) hälsa till alla där hemma och hoppas Lydia blit bättre! :)

kramar!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej :) Besök gärna min helt ny blogg! Jag är en 19-årig kille från Göteborg som nyss börjat :P



Lämna gärna ett spår med :)

2008-12-14 @ 16:15:13
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0