Gjorda saker i dag;

Gympa/idrott - Körde innebandy, som är skit kul med brudarna i klassen! :) och sen körde vi handboll, vilket inte är lika kul ;) höhö.

Engelska - Inga-lena var sjuk, så vi hade torod *stavning?!* i stället, som tydligen "inte var så bra på matte och var mycket bättre på matte" så vi hade matte i stället där. skulle vara typ två och två (jag och wicki) och så fick vi massa lappar med bråk (bråk som i matte bråk) och skulle lägga dom i storleksordning.

So - vi läste i boken och så har vi prov nästa vecka i detta ämne.

Lunch - Satt med wicki och madde, kul tjejer, äklig mat! Var typ spenat, fisk och sån där äklig potatis som är helt mjuk på insidan och typ hård på utsidan ;S usch! Kolla in maddes "snygga" glas ;)

Haha, alla "rester" från alla tre som jag tryckte ner där ;)

svenska -
hade läxa tills i dag, eller alla andra hade det, visst finns det visa fördelar med att vara sjuk? ;)

NO -
Usch!! alla vet ju vad jag tycker om No! haha, gjorde typ ingenting förutom "antecknade" det som stog på tavlan, hihi! Satt och snackade med söta wicki i stället !

Komma hem från skolan - Johanna ville åka med oss, men hade ingen cykel, så hon schutsade mig i stället :) massa,massa kul!

Vara hos tandläkaren -
Usch ja! skulle "plasta in" några tänder längst bak i munnen :'S och vet ni?! jag ska dit i morgon också!

äta tårta - det ska jag snart göra, mums! läääängtar! ;)


Puss // ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0