Godmorgon!

Hejsan alla nyvakna människor där :)
Hände i går då? :)
själv satt jag bänkad framför tv:n och vart skit sur på alla som andades när dom skulle säga vem som vann idol! :D
och det var ju KEVIN SOM VANNN!! :D :D :D :D
Sen så vart det datorn innan jag bestämde mig för att läsa innan jag skulle sova! (konstig dröm, mer om det sen, if i remember)

Jätte många förlåt för dålig uppdatering i går, men jag var i skolan, hemma och städade och sen åkte jag och mamam till karlstad! :)
skulle ha shoppat julklappar, men hittade 1 julklapp, alltså 4 kvar att köpa till. Vet inte vad och när jag ska hinna köpa dom....
Får väll hitta på något i sista stunden ;)
Men till mig själv köppte jag, 1 halsband, 2 örhängen, en ögonskugga (brun) och ett läppglans. Och så fick jag en stickad, skit snygg, tröja av mamma! :)
den ska jag ha på mig i dag när alla kommer hit!
på tal om det, äntligen kommer elin och hennes family och mormor och morfar hit för att fira mig! :)
ska äta smörgåstårta! mums!:P

men nu ska jag gå och duscha tänkte jag...

jätte många pussar och kramar ! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej gumman. Åhhh jag tänkte på dej när du fyllde år men så var vi på väg till konferens med jobbet, ja du vet mormor var ju här och passade killarna...och så glömde jag av att ringa..men GRATTIS du stora tjej. Nu har du blivit tonåring... Det är helt otroligt, jag fattar inte när du blev så stor. När du var liten, skickade jag vykort till dej varje vecka och hade dina små fotavtryck på väggen, Nu ringde jag inte när du fyllde år, (och dina stora fotavtryck vill jag faktiskt inte ha på väggen) ojojoj

Men grattis i efterskott iallafall. Du vet väl om att du är speciell, både för mig och i denna värld.

Kram på dej min going

Johanna

2008-12-13 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0