har nyss kommit hem!

Hejsan! :)
vad har ni haft för er i dag?
själv har jag vart i gustavsvik bad hus i örebro med julia kusin! :)<3
massa kul!
vi åkte lixom alla vattenrutschbanor *stavning?*
till och med forsen! haha.
Fast julia slog i foten, men inte jag (för en gångs skul! :D ) aja.
Sen så badade vi, ,mer bad, fika, bada, bada, bada, käka lunsch (tog en sallad med kyckling och fetaost=mums!) sen bada, bada, ännu mer bad och sist så fikade vi igen!
till sist gick vi upp och gjorde oss i ordning, som faktiskt bara tog 30 minuter, visste inte att jag kunde göra i ordning mid så snabbt? fast jag pallade ju inte sminka mig eller göra i ordning håret, det är ju det som tar tid! men ändå ;)

sen åkte vi till maxi och sen hem. så nu sitter jag här, och fryser!! :O
vill ha sommar! NU!
men nu ska jag gå och fixa elementet, sladden måste ha åkt ut!


puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0