hejsan :)

Förlåt för dålig uppdatering, har inte hunnit helt enkelt i dag!
Först vaknade jag, käkade frukost, skulle med mamma till stan och byta lite julklappar, sedan var det hem och städa, käka mat, städa och nu sitta här :)
Om typ 1 timma kommer alla, jag tror aldrig det vart så många här hemma. samtidigt asså! ;)
Sitter här och ser på the hills nu.
Det är kul det.

Var jätte dåligt på rean här hemme tyckte jag! Fans nästan ingenting...
Men på söndag ska vi till farmor och farfar, då ska vi stanna i karlstad. Då blir det shopping!
Men jag skulle ju spara pengar! Men alla vet ju att jag inte är särskilt duktig på det ;) hihi.



Men ha en bra forsat dag<3 vi får se om jag hinner blogga mer sen, men det tror jag! :)// Elviz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0