Hemma igen...

Hejsan bbys!
Kom nyss hem, har ju vart hos moster och kusiner <3
Det var jätte kul och mysigt där!
Spelade "med andra ord". Var i lag med sebbe (bror) och elin (moster) vårat lilla lag kom faktiskt 2:a! :D
I kväll måste jag städa, kommer ju typ 30 pers. hit i morgonm då vill man ju inte ha en svinstia till rum ;) haha. Fast jag antar väll att jag kommer tröttna, och sätta mig ner i soffan och kolla på "the hills" som jag fick av mina snälla föräldrar i går!

Men vad ska ni göra sen då? :)
ni vet ju redan vad jag ska göra... ;) hihi.


Puss <3

PS; ska bara hitta kamera-sladden. Batteriet tog slut i går kväll, så det vart inte såå många bilder, och vet tyvärr inte vart usb sladden är, så vi får se hur det blir :) finns ju lixom bilder från i sommras på kameran! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0