Hihi, som vanligt då; förlåt fär dålig uppdatering!

Denna rubrik börjar bli allt mer vanlig i denna blogg tycker jag!
men har haft fullt upp i dag... typ iaf! ;)

aja, men först var jag i skolan.
Maria läste lite i en bok, sedan satt jag och wicki och spelade luffar schak *stavning?!* haha, jag vann typ mest! ;)
Sedan var det julshow! skit kul!
allt började med att en kille i 9:an (alla som var med, förutom lärarna, gick i 9:an) kom ut och sprang runt utan tröja, haha, vi skrattade fett mycket!
Sen så hände massa saker, typ frågesport, dom lämna ut pris till dom i 9:an för te.x; "snyggast as, snyggast, finaste ögon, snyggast stil" m.m
Sen så sjöng alla lärare.
Skrattade så jag trodde jag skulle dö, och marie skrattade så hon skrek! haha.

Sen när jag kom hem så typ städade jag liite, sen så läste jag min underbara bok (om jag kunde drömma) blir bara bättre och bättre ju mer man läser! ;O
en följde jag med pappa till maxi, fick en ny hårspray (kolla bilden så vet ni vilken)
Sen när jag kom hem så såg jag liite på tv innan det var dax för att käka, sen så började ju göta kanal 2, som jag ser på nu också för den delen ;)


Det här är min nya hårspray, håller tummarna för att den är bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0