i dag...

Hej sötisar!
Känner mig faktiskt ganska frisk nu, och visst har jag en snygg header nu? :)
Ja, i dag har jag typ bara slappat och hjälpt mamma att baka lite.
I morgon ska jag till skolan :D längtar efter alla <3 :)
Hihi, wicki hade glömt min so-bok i skolan, men jag ska ju dit i morgon, så what ever!
Och inte nu till veckan, men nästa vecka, ska vi ha so-prov! om typ lag och rätt.
Och så hade ju "dom som var i skolan i dag" matte prov, så det ligger jag ju efter i nu + ett annat, äldre matte prov som jag måste göra. Vill göra det nu, innan jul, så det är bara att börja plugga! men tror inte jag kommer hinna...

Och vet ni? i mrgon kommer pappa hem! :D han har vart borta i typ en och en halv månad!

kiss and huggs <3//ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0