Jaa du,...

Hola chicas y chicos! ;)

har inte vart så bra uppdatering i dag, eller rent utav dålig till och med!

men först kom wicki hit så vi bytte julklappar. Fick en super-duper gullig ögonskugga från viva la diva av henne :) tack gumman! <3

Sen så var jag liite med tringa, massa kul! :)

Sen var det hem och klä julgranen. Vart jätte fint :) satte upp stjärnan på toppen (a' när det var klart så fikade vi lite. Åt lussebullar (mums!!) och drack saft. Eller jag drack saft dom andra drack glögg :S usch. det är inte gott med glögg inte!

Men nu sitter jag här. Har nyss målat naglarna med sånt där som ska göra naglarna starkare, sen ska jag ha på rött tänkte jag :) passar ju bra nu till jul! ;) tihi.


Pözzar <3


btw; får se om jag hinner uppdatera någonting i morgon. Är ganska många ju, så vi får se om jag lyckas få tag på datorn :) Men jag får väll önska er god jul redan nu då!


god jul!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag visste inte riktigt vart din mailadress var så jag skriver här istället ;P vad jag har hört så har dom planerat att släppa dvd:n tidigare än väntat, februari har det ryktats om tom. så får hoppas på det :)

2008-12-23 @ 19:38:53
URL: http://twilightmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0