Jaha...

Hejsan bejbis!
Whats up? ;)
Jag hann in te uppdatera enything i går pga av att jag städade mitt rum!
Inte klar, ska fortsätta nu!

I skolan ;

Gympa -
Köde typ något spel som jag inte fattade någonting på, och skämmde ut mig totalt! :O

Städning -
Jag och wicki typ suddade massa väggar och bord!

Bowling! (<3) - var på samma bana som wicki, fick 227 poäng och wicki fick typ 195. Jag vannn!

Lunch -
satt med wicki, madde, milla och marie. Kul var det!

Matte- Haha, ingen lection, eller tja, vi typ körde scharader *stavning?!* och "rita,gissa, spring" massa kul!


Sen så har jag vart med wicki gumman, skit kul! nu ska jag snart käka och sen städa.



Får se om det blir fler uppdateringar i dag, men det hoppas vi ju! ;)
Och i morgon är det sisa skol-dagen innan jul-lovet! :D :D :D


kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0