Min dröm;

Den var typ så här;

Jo, jag och min familj skulle just käka. Vi satt runt ett runt bord som var vitt, men det svävade typ uppe i rymden eller nåt! Det var bara vårat bord, vi, stolarna, mat och en dörr! inga väggar eller något!
Så mamma gick och uppnade dörren, och där stog kevin borg!
jag vart jätte glad, såklart, och så sa mamma att han skulle äta mat med oss. Jag vart ännu gladare. Och gladast vart jag när han satte siog bredvid mig!

Sen så plingade det på dörren igen, och mamma gick och uppnade. Då stog wicki där och sa att jag skulle följa med henne, annars skulle hon döda kevins karriär. Så jag gjorde som hon sa, och vet ni vart vi gick?! till turkiet! på 3 minuter typ!
Så kom vi fram till et sånt här äkligt, gammalt kvarter med massa gangster! det ar en man, som han "fat tony" eller vad han heter, ni vet i simpson? jo, han var där! han sköt alla som kollade på honom! 
Wicki gick förbi helt oberörd, trots alla blickar, medans jag var livrädd!
Sen så såg jag ett hotel, "ute-väggarna" var bara i glas! Så jag såg en sån här "klassisk" man som stod i receptionen, med en röd hatt och svart-röda kläder. så vi gick in där. Först såg han skit sur ut, men så kollade wicki på honom, och han smälte, så han vart en liten klump, med 2 ögon, ni vet som det brukar bli på tecknat?

sen så gick vi ut till poolarna, och när man gick ut genom dörrarna fick man automatiskt på sig en bikini! så wicki hade en rosa bikini, höglackade pumps och en gigantisk solhatt, större en ett paraply! :O jag hade också en rosa bikini, fast sandaler och en "bandana".
Så vi började åka vatten rutschkana *savning`?!* och bada, när någon plötsligt började skrika; "bomber!" "dom bombar oss!"
"rädda er själva!" "hjääääälp!" "dom har mitt barn!" och massa sånt. Jag ba; em, okej?
Så wicki drog med mig ner i en pool, så vi satt i den där poolen och hålde andan i 20 år.
Sen när vi kom upp, stog det en man som väntade på oss, och gav oss en varsin vit handduk.
Sen när vi skulle gå in i hotelet vaknade jag.


Whats up med mina drömmar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0