några av mina presenter är;

                                                                    
Britney spears nyaste skiva-circus                                                Christina aguilera - inspire, min drömdoft!



                                                                 
Philips stereo MC147 ocg en "dosa" såkart ;)                         svarta benvärmare, som faktiskt är riktigt hot just nu!



Vit kofta från gina tricot = myyys! (vart en stor bild för den syntes inte annars)


Och masssssa mer paket, men bloggen börjar krångla nu, så orkar inte ladda upp mer... Bl.a: boken "om jag kunde drömma", ett vitt, underbart armband som jag är helt kär i! världens sötaste örhängen, jätte gullig nyckelring mm! :)

tack mamma, pappa, kajsa och sebbe för alla paket, älskar er!

Och tack till alla andra som har gjort det här till en kul födelsedag!
Och sist, måste jag bara säga hoppas du kryar på dig antonia sötnos! Hoppas allt blir bra nu :)

lyssnar faktiskt på skivan jag fick nu :) MVG+ får den av mig :)

Förlåt att detta inlägg tog sån tid... var nyss hos standläkaren, tar mer om det snart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk va åren går, min lilla tjej fyller 13 år!

Hoppas att du får ett bra slut på dagen gumman!

Puss mamma

2008-12-09 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0