Nu var julafton slut, för år 08 i alla fall

Hej alla!


Har ni haft en bra/kul/mysig julafton? :)
det har jag! Med alla kusiner, förutom johanna och dom då, men det var kul ändå!

Först såg vi kalle anka (åfc) på tv:n, Sedan åt vi julbord som var jätte gott! (men jag är ju så tråkig så jag gillar ju bara julskinka,potatis,kötbullar och prinskorven ;)) sen så typ tog det en liten stund innan tomten kom, och under den tiden sprang alla mina kusiner runt, runt, runt! Sen kom till sist tomten. Som självklart delade ut julklappar, när tomten (eller tomtarna, var 2 stycken) var klara delade vi ut dom andra julklapparna.
Jag fick;

En pyjamas med hello kitty, var typ en tunika och tights, jätte mysiga!
Plattång
hårblås/fön
3 böcker(haha, bla fortsättningen på "om jag kundra drömma")
2 filmer och en säsongsbox med the hills (<3)
En ny, stor silvrig väska
en liten "nagelväska" med allt möjligt till naglarna
bh och trosor
scraap saker + ett album
en necesär med paris hilton saker i (allt luktade "heiress" parfymen)
Och mycket mer! <3

men vill ni veta en kul sak? :)
jo, jag har ju christina aguilera parfymen - inspire och min moster har paris hilton - heriress.
Vad tror ni jag fick? jo, den parfymen som hon har.
Vad tror ni hon fick? jo, den parfymen jag har.

Haha!

Och sen önskade jag mig en klocka, och då kom hon med en sån på armen (men fick inte en sån, fock en med diamanter och svart band)

Ha ett fortsatt bra år nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0