tänkte börja helgen med en...


1. Mysiga filmer. Vad skulle vara bättre än att mysa ner i soffan, under an varm filt, med tofflor och mjukisbyxor, med en kopp te i handen och se på en mysig film? Inget som jag kommer på nu iaf.

2. kalendrar. Det tycker jag är skit bra! haha, är ganska så slarvig, så jag har en kallender, och utan den skulle väll aldrig jag veta när  vi har prov och sånt! Och så vissa är jätte söta!

3. http://www.designadinblogg.se. en jätte bra blogg om man är trött på sin egna blogg, och vill "pimpa" den lite! Man kan få hjälp med allt mellan himmel och jord angåenade bloggar!




1. Slask. Skrev om det förrut, jag vet. Men det förtjänar ändå att hamna här! när jag gick hem från tringa förrut, var mina fötter så kalla så jag trodde dom skulle gå av! okej, jag kanske inte hade såå lämpliga skor, men som jag och en kompis sa; väder efter kläder!

2. Magsjukan. Har ju nyss haft det, och hoppas att det tar välldigt, välldigt lång tid innan den kommer tillbaka!

3. Julklapps-hysterin! Helt sjukt, jag hatar verkligen att gå och handla julklappar, delvis för jag vet aldrig vad jag ska köpa och till vem? Familjen och dom närmaste vännarna är ju självklara! men vad ska man köpa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0