tänkte börja veckan med en...



1. inspire parfymen - my gosh vad gott den luktar!! jag tror jag är käääääär! :)

2. tofflor -
Jätte mysigt! varma och goa! ;) Sitter här nu med ett par hello kitty tofflor som jag fick av mormor och morfar i går! Tack! :)

3. ur och penn -
billigt, bra, snyggt! kan det bli bättre lixom?! ;) 25 kronor för örhängen och 75 kronor för halsband. (tror jag sa rätt?) Och så har det ju jst kommit till stan också ;)

4. Hemtenta -
behöver inte se ala andra som blir klara springa ut, höra alla viska, göra det i sen "egen takt", göra lite i taget, ja, you name it! ;)




1. Blogg-beroende!
Hur många bloggpouser ser man inte varje dag?
Kan läsa det i flera olika bloggar rätt ofta och då tänker jag, "pause" från vad? Från att skriva, är det bara jag som skriver i min blogg för jag faktiskt tycker det är roligt? Ni andra verkar ju stressa ihjäl er över era bloggar och tror världen kommer gå under om ni inte har något vettigt att skriva..

Ta det lungt bloggvärlden, det finns värre saker än en gles uppdatering...


2. Blekisar - ush hatar att vara blek. Fast jag är ju inte den enda som är det här hema i vintermörkret ;) och det finns bara solarium nere i stan, och jag årkar inte gå dit ner, livs farligt att cykla ner och jag behöver mina pengar till andra saker kan jag säga ;) haha

3. Skitsnack - ( kan inte säga att jag är något hel helgon på den fronten)för är inte det någonting vi stöter på varje dag? Jo det gör vi och specielt vi tjejer . Jag förstår inte hur vi orkar, varje dag mer eller mindre råkar stort sätt alla tjejer ut för elaka blickar eller kommentarer. Vad kan det bero på, ja fortfarande avundjuka.

Så någonting som är riktigt ute enligt mig är skitsnack! Det visar att du är:

1, Omogen
2, Svartsjuk/Avundsjuk
3, Osäker med sig själv
4, Behov att uppmärksamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0