Too day;

Kollade igenom bloggen nyss, och såg att jag inte berättat vad jag gjort i dag (?!)
Jo, det ligger till så här;

Först vaknade jag,
satte mig liite vid datorn,
käkade frukost,
Pratade i tele. med wicki
Gick på en låång promenad (eller det tog låång tid iaf) med wickan och eddie.
Hem och käka
Dra ner på stan med wickan.
Cykla hem.
sitter här.


Typ så såg min dag ut i dag, kortfattat asså ;)

Vet faktiskt inte vad som händer i kväll...
Ska se på tv och kanske läsa liite i boken jag fick av farmor när jag fyllde år? (låter som jag har blivit värsta bokmalen, värre än bokmalarna som sitter och läser på rasterna i min klass! :O )

Men det är samma författare som har skrivit min nya bok och hon som skrivit gg böckerna :) bara så ni vet ;)


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0