Too day...

Hejsan!
Gör ni? :)
själv ser jag på tv och bloggar då ;)
I dag så var jag i skolan. Äntligen! Hann nästan börja längta lite smått efter skolan. Eller, ja, efter människorna I skolan då såklart ;)

Svenska  -
läste typ. Eller vi skulle läsa. Men så glömsk som wicki är, så hade hon ju såklart glömt den "vanliga" nyckeln hemma, och "extra" nyckeln också! haha! så jag fick följa med henne till bibloteket, det tog ett tag innan hon hittade en bok som dög. Kanske för att hon är så lättuttråkad, kanske för att vi mest flamsa runt. vem vet? ;) så hon valde någon bok om magnus i stället som typ tappade allt hår och inte vågade gå ut sen (?!) så hon tröttnade ju på den, så hittade hon en bibel som hon satt och frågade mig om hela tiden!

so - "innnnnställllld" :D jag och wicki stog vid elementen och värmde oss och kolade gamla bilder på min mobil. Massa gamla, fula bilder på oss två. haha, vad vi skrattade åt vissa bilder!

teknik - Jag och wicki typ flamsade mest runt, haha. Och så fick vi saft och pepparkakor. Mums! :P

Lunch - satt med wicki, vickan och johanna :) det var typ köttbullar och makaroner till mat. När vi ätit klart gick jag och wicki till bibloteket och kollade i skolkatalogen!

matte - Jag fick göra provet i dag. Jag som varit sjuk har ju inte pluggat ett skit! :O jag, vickan och Linn satt i ett litet rum. Sen kom jocke, för han skulle lixom också göra prov!

b-språk - satt längst bak med tringa och wicki :) massa kul.


Jag och wicki gick hem. Massa, massa, massa kul! haha. Fast det typ började regna. Så det vart slask. Serriöst, jag hatar slask! usch! Snö eller gräs, bara att bestämma, inte någon blandning tack!

När jag kom hem så käkade jag, och vet ni? pappa är hemma :D

kramisar och pussisar <3//ElviZ

p.s; kommer snart bilder från när vickan satt i papperskorgen och när erik gjorde likadann´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0