tralalala...

Hände inget spec i dag i skolan?
eller jo, vi hade håltimme, ingen bild! :)
Så jag, wicki och madde gick hem till henne :)
jag plattade hennes hår och så "förbättrade" vi sminket lite också! :D
kolla on bilderna vi tog;

Snygga vi är va?! ;)
sen så har jag inte hunnit "rotera" dom heller, men ni ser ju ändå!

Efter skolan var jag med och gick lucia i kyrkan, kom typ bara 6 stycken! haha! Annie var lucia :) haha, fast hennes ljus kronglade jätte mycket! vi gick för sånna där "utvecklingsstörda", och den var en liten tant som satt och sjöng med i slutet på typ varje sång, så söt hon var! :)
sen så fick vi en varssin godispåse också! mums!


XOXO//ElviZ


ps; ni har väll inte missat att jag fyller 13 i morgon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0