äntligen hemma!

Hejsan!
Ääääääääntligen hemma! ;D
Först gick jag upp vid kvart i 7, gjorde mig i ordning och åt frukost och sånt till typ 8 nät vi åkte hemmifrån! Sedan satt vi i bilden i ungefär 2 och en halv timma, skiit tråkigt, men vi har ju en dvd i bilen, så såå tråkigt var det ju inte ;) Sedan när vi (äntligen) kom fra till kyrkan vart jag helt förvånad av hur liten församling dom är! Shit asså! minsta jag har sett! ;) Så det var barnvälsingnelse för Lydia och så där inne. Efter mötet åt vi mat. Var typ kyckling, köttbullar, något mer kött, zatsiki, potatiassallad och korv, fast jag åt typ bara kyckling och potatissallad ;), senare åkte vi hem till johanna och dan, så då fixade media mina ögonbryn! :D Så vi fickade och hade skit kul där! Sedan var det bara att åka hem i gen.
Kom precis innan för dörren och sprang upp för trappan, letade upp datorn, slog på den, surfade in på blogg.se och började skriva! ;D

Trevlig dag faktiskt! :)

love ya'//ElviZ


ps: är hos mm och mf nu, så kan inte ladda över bilder till datorn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumman. Visste inte att du bloggade...kul. Linda berättade. Då får jag kolla vad du gör på dagarna, det är bra så att jag kan ha lite koll på dej. Du vet det är mitt jobb som moster. Puss på dej

2008-12-01 @ 16:35:01
Postat av: Johanna

Förresten, har du facebook?

2008-12-01 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0