arg och galen!...

tjosan!
joo, skola i dag då...

slöjd- syyyy slöjd! wicki var sjuk... så hade typ inte lika kul...

SO- (tror jag iaf ;)  kanske hade något ämne emellan? ) såg på typ någon film och maria (lärare) målade på tavlan... såg ut som en snopp, seriöst, det gjorde det! haha, vad jag skrattade!

engelska- fick jobba med marie och camilla :) massa kul.... :D

lunch- jo, vart ska man börja? hände ganska mycket kan man säga!:O okej... det var grött ( :S ) till lunsch! usch, jag hatar't! är det ens riktig mat?! tycker det är frukost lixom! tur att det finns mackor! ;) Aja, sedan så fick marie ett sms av en kille... (nämner inga namn)
- Möt mig vid erat klassrum 5 i! Stog det. Vi ba; okej? sur eller? haha! så vi gick ju dit såklart. och så kom han dit... var typ skit arg och han ba;
- varför sitter ni coh glor på mig på maten för?! typ argt... vi ba;
- Det var ju ni som började! typ lika argt... sedan så började en utav oss (inte jag) och killen bråka som bara den! :O stog och skrek till varandra i korridoren och shit`! :S sen så vart hon ledsen så vi fick gå till "syster karins" rum och "lugna ner oss". så vi satt där och typ och hade typ tråkigt. Sedan kommer en knäpp bitchrycker upp dörren. Och typ fick damp (inte undra på att hon går i samgruppen!) hon stog typ och skrek att vi skriket "f*ttlurva" till henne (säger inte att vi inte gjorde det) och typ fick damp... så hade hon hottat milla på bdb också... sjuk människa det där! :O hon ser ut som en neandertalare, samma "underbett" och likadanna ögonbryn och värsta wnb diva och wnb fjortis! kan medlea dej bruden att du inte lyckas, du framstår bara som en tönt! elakt... men sant ;) mohahaha! Så hon och hennes kompisar stog och blockerade utgången så maria (våran lärare i sv och so) och sa;
- Låt tjejerna komma ut nu, dom har lektion!  Och vet ni? dom lyssnade inte, bara stog där och tuggade tuggumi, så maria sa till dom typ 3 ggr till innan dom flyttade sig. haha, shiit vad sura dom vart! :O idiot... allt jag kan säga till henne! :O haha! usch, om jag hade en hatlista skulle hon vara en utav dom som stog först!
Senare fick "tjejen" gå och prata med "killen".

Svenska- nothing speciel, "tjejen" fick gå och prata med "killen", haha fick inte vat så mycket om det ;) (ska inte skvallra för mycket, då kanske "tjejen" blir sur? (A) )

B-spårk ( i mitt fall spanska) - satt med tringa, pao och josse då :D massa kul, har en snopp på baksidan av min spanska mapp nu för josse ba målade en där! haha, tack (A)

efter skolan- plugga!! NO prov i mörra! :S
men nu ska jag dra och käka! :)

kramisar <3


neandertalare på bilden, bara så ni vet hur bitchen ser ut ;) (fans inga kvinnliga på bild ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0