chihuahua?

Vet ni vad jag vill ha nu?
jo...
en chihuahua! Dom är ju så söta!
Men det kommer aldrig att hända... får väll flyta hemifrån nu i stället;) haha, needå! Och så ska den vara korthårig, annars kommer jag säkert bli allergisk! skulle absolut inte förvåna mig! :O :S
Jag kanske kan få paris hiltons Tinkerbell? Hon ville ju inte ha henne längre... tyckte den hade blivit för stor! :O men hon är ju som hon är!...
Hon har ju skaffat ny chihuahua som heter Bambi säger dom! fett guligt namn :)

stina-lee har ju 2 chihuahuor hon! dom är så söta :)

Kanske ska skaffa en sån här, eller vad tycker ni? ;) fast får ju vänta några år...


Kommentarer
Postat av: Zarah Galore

Allergin sitter inte i pälsen. ;)

Vi kan ta Sibirisk katt tex., den är långhårig, men ofta så tål allergiker den. "Nakenkatterna" köper många allergiker för att de tror att den ska vara "allergivänlig", men det sitter som sagt inte i pälsen utan i salivet och i huden.

2008-11-22 @ 22:55:40
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0