...

Sebbe - Elvira! Kom! Du ska få se någonting skit coolt!
Jag går ner.
Jag - Vad ville ni? *sur* såg faktiskt på ett skit bra tv program ;)
Sebbe - Men kom här ska du få se! *följer efter till data rummet*
jag - vad är det där?
sebbe- ser du inte det?!
jag - neej? någon som ligger med slangar på ryggen?
sebbe- det är ormar!

jag springer därifrån! Shiit! Vet ni vad det var?! jo, en ny slaks massage *stavning*! Man hade typ 9 ormar på ryggen i olika storlekar! Usch, hur kan man vara så dum så man låter sådana falriga saker ligga på ens rygg?! asså jag blir rädd bara av tanken! det var bajs! bläää! hur kan man?!

haha, så ska jag inte hacka *stavning* upp mig på de


Puzz//Elviz


Kommentarer
Postat av: Mamma Linda

Hur kunde du gå på den lätta?!

Det var faktiskt bara 6 st ormar man skulle ha på ryggen för att få den fantastiska massagen!

2008-11-23 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0