??

Jag satt här och såg på tv när jag kom att tänka på en sak...;
varför är vi tjejer alltid så utseendefixerade?
killarna dom kan bara ta på sig ett par snygga jenas och en tröja och dra kammen gebom håret och sedan dra till skolan medans vi tjejer måsta sminka oss, prova fllllera plagg innan vi nöjer oss, stå och prova massa frissyrer och till sist går vi ut. i bland tänker vi till och med "jag skulle tagit det" eller "varför gjorde jag inte den frissan för!?" eller är det bara jag?visst, jag älskar mitt smink och allt sådant, men i bland blir jag bara så trött på det!

Så, vad tycker ni? vad är jobbigast, kille eller tjej?


kommer nog inte bli något mer bloggande i kväll! så  godnatt och  dröm så sött! :)

Love ya'//ElviZ

Kommentarer
Postat av: Helen

Imorgon sluta min första bloggtävling, missa inte den! Om du inte gillar vinsten så har jag flera tävlingar på gång, och vinsten blir bara bättre & bättre!

2008-11-27 @ 22:57:10
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0