förlåt!

hejsan !
Förlåt att jag inte bloggat någotning...
Massa läxor lixom! Usch, usch. Skulle mycket hellre blogga om allt mellan himel och jord i stället för att plugga! men man tjänar på att plugga i längden, eller hur? ;)
I dag var det skola- lång dag, slutade halv 4! palla lixom! -.-
hade gympa i dag också. Gränsbränboll *stavning?!* och någon fotboll? aja, på "fotbollen" var jag i lag med carlsson, emil, madde och wicki! Kanske vann? Haha, jag vet inte!
Sedan så hade vi matte också. Hanna var sjuk (förvånade?!) så vi hade någon vekarie i stället. Fast jag gjorde... 3 uppgifter? på... 80 minuters pass? haha, räknade inte tiden lixom! ;)
Vet ni varför ag gjorde så lite? haha, jo, för jag hållde på att lorta ner wickis byxor! :O
hon har sina fötter på min stol hela dagarna! :O haha, så jag typ lortade ner hennes hemskt snygga jeans. (har också såna! )
Sist på dagen (hoppade över att berätta om massa lektioner, dom var såå tråkiga ju!)
 så hade vi engelska. Läxförhör och oförbrätt prov! :O usch, tror ni jag klarade det? det tror inte jag! :O haha! Kanske jag gjorde, om jag hade tur? det var ju inte såå svårt, faktiskt! (A)
Efter skolan var jag med wicki! :D vi åt choklad och såg på brudens bästa man! :D den var fett bra.
massa kul hade vi gummen, göra om? :)

men nu ska elviz gå.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0