godmorgon

godmorgon!
sovit gott? :-)
Det har iaf jag :-D

Mamma har beställt hem Sex and the city filmen, så jag tänkte se på den i går efter fredag hela veckan, men jag somnade!

Haha, så typiskt mig också! ;-O

Måste städa rummet och lillemans bur sen, det stinker verkligen hamsterpiss här inne :-S man kan ju undra om han satt och kissade hela natten? ;-)

Aja, jag vaknade nyss iaf, ska va med vivvi sen :-)

Och i morgon bär det av till karlstad, behöver en ny vinterjacka och skor nu! :-O

börjar ju bli riktigt kallt nu!

Önskar att det bara var min födelsedag och en julafton som är kritvit och sedan sommar i gen! Fast nyårsafton vill man ju ha också! :-)

Den här julen så ska typ hela släkten fira jul hoss mormor och morfar. Fast en utav mostrarna och hennes barn + man kommer inte.

Men dom andra kommer! :-D

Kanske lite tidigt att säga nu, men bilder kommer! ;-)

Men nu ska jag dra, måste hitta mina örhängen! Dom är helt borta, och dom som är så söta! :-(

hejdå <3 Ha en bra dag nu!


ps: vart lite mycket smilisar i det här innläget ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0