Godmorgon!

Sovit gott? :)
Jag hade typ värsta sjuka drömmen...
drömde att jag skulle fettsuga mig och wicki skulle "lägga in fett" i magen. Och så när vi vaknade hade dom gjort tvärt om, jag var världens fetto på magen så allt fet hängde över mina ben och släpade i gatan när jag gick :S och wicki vart så smal så om man petade på hennes gick hon av i 2 delar! fast hon växte i hop hela tiden ;)
Sen så vart alla i hela stan kära i mig och dom hade till och med mig på deras flagga, kläder, hus, jaa allt! Och wicki vart deras "hatobjekt!, så hon vart utskickad från landet! Hon var för smal för att bo kvar! :O
Så jag var typ fet, och vart bara fetare :S! Så till sist dog ju jag, då kom wicki tillbaka till landet och hon fick dela flaggan och allt annat med mig! :)
Haha, så sjuka drömmar man kan ha! :O

Love ya'//ElviZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0