godmorgon!

godmorgon!
Är redan fixad och ny duschad jag!
vaknade vid halv 9 typ, en katt la sig på min mage, så jag kende lixom inte röra mig! Så då släppte jag ut honom. Så då var det ingen hemma. Så då duchade jag och gjorde mig i ordning. Så nu sitter jag här och käkar frukost!

I dag ska jag va med tringa och/eller wicki. Får se vem utav dom som kan eller om båda kan! ;)
sen ska jag väll hit i gen (är hoss mormor och morfar för er som missat det)
i kväll kommer massa folk från forshaga hit också. Typ... många? haha, kommer inte i håg alla! ;)
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=114468 bli medlemar nu! asså jag lovar, den bästa sidan någonsin! ;D

men nu ska jag dra. Man har ju ett annat liv än datan ;) haha!


puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0