har köpt godis :D

äntligen! det var några dagar sedan jag köpte godis på en lördag :D
vill ni veta vad jag köpte? :)
jo, en japp och en påse lösgodis :D
var nere på stan med mamma också... letade kläder till nästa helg. ska på barnvälsingnelse då, om jag inte redan sagt det? :)
och så bestämmde jag mig för en bok jag vill ha, ni vet den där "om jag kunde drömma"? den går ju på bio nu, fast den heter twiligth *stavning* tror jag! vill såå gärna se den...
och så var vi nere på seondhand och kollade. Jag fick en julgranskula, fast det var en disco kula! fett cool! ;)
måste städa lillemans bur sen också :S fast fick skit söta bilder på han i går :)

aja, puzz//elviz

Är han inte söt? :)

:)

Kommentarer
Postat av: lovisa

aww, så sött!

2008-11-23 @ 08:22:30
URL: http://lovisa.blogg.se/
Postat av: gunilla

söt :)

2008-11-23 @ 08:37:46
URL: http://gunilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0