hemma!

Tjosan!
Är hemma från kyrkan nu! :D
kommer bilder, men dom är inte såå hög kvalite!
men först tänkte jag berätta lite om vad vi gjorde! ;
först satt jag, moa, vivvi, elin och jossan typ längst bak, sedan gick jag och Moa och satte oss på motsatt sida näst längst fram och så hade vi med oss jossans mobbe! :D så bablade paul på, jossefine, johanna och annika sjöng och spelade piano och marcus tände ljus.
Efter skälvaste mötet var klart så gick vi ut i församlingsvåningen och åt mat och tårta! Maten var typ potatisgratäng med köttfärs och tårtan var good! haha! Och när vi käkade tårta beat boxade *stavning* simon också! :) så grymt duktig asså!
När alla vi 6 käkat klart (kajsa var med lite då också) så gick vi ut till dagiset och satte oss där. Då kom en liten "bus unge" och började på att jaga oss, så vi fick låsa in oss för att slippa henne! :D haha!
jaa du, vad hände sedan? inte mkt... eller jo! det var en liten kille, (som jag verkligen inte gillar!) som började fösöka krama och pussa oss! :S
Så, nu har jag berättat allt tror jag! :)


and no, its time for some picture! ;)

Johanna sjunger :)'

Jossan sjunger :)

Marcus tänder ljus! :)

Dom ska "be" för fa.m gren :)


okej, har massa mer bilder, men har varken orken eller tiden till att ladda upp! ;)

puss//Elviz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0