! Hola chicos y chicas!

Tjoosan <3
Förlåt att jag inte skrivit...massa läxor och kompisar :) jag vet att ni saknat mej ;) mohahaha!
Såklart var det ju skola i dag då!
Fastslutade 20 i 2, så det var ju såklart lite roligare då! (A)
efter skolan gick jag och wicki till lilla konsum och köpte godis och så gick vi hem!
Usch, hade lixom inga bra gå skor! :O
och så var jag med wicki nu efter skolan också :D massa kul hade vi gumman :)
Nu på mtv spelar dom darins ( :S ) nya låt, asså usch! gillar verkligen inte han!
Nu försöker jag få wicki att ringa mej, behöver snacka lite med henne om en sak...
Men kanske ska gå och ringa henne i stället? Eller vad tycker ni? ;)

haha!

puzz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0