i dag...

Har jag vart i skolan! Förvånade ? ;)
men jag hade lixom håltimma i 3 timmar och 50 minuter ! :O :D

Svenska  -
Maria läste för oss och så läste vi i våra böcker! jag vet vad min heter nu! :D kärlek och småspik ! :D

Teknik - Var nere på något museum! :)

hål timma /timmor - Va licom med vickan och johanna :D fick choklad av Erik och Kola av Jocke. Massa kul! Bilder kommer! :D

lunch - Åt ingenting, såg så äkligt ut! :S

B-språk - Satt med Tringa och Ida :D och så lurade vi min spanska lärare att jag fyllde år, och hon trodde oss! :D
fast sen så sa vi att vi bara skoja och när jag fyllde år, men hon tyckte vi skulle sjunga för min ändå bara för att jag snart fyller år! :D

Tringa Schutsade hem mig på cykeln och när jag kom hem städade jag! :S det värsta jag vet! Och så är jag sämst på det! :O
Nu sitter jag hemma hoss mm och mf med deras katt Rasmus i knät. Så söt är han! hihi.
I kväll ska jag se på tv, Pirates of the Caribean *stavning?!* skulle ju vara på tv i kväll, haha, har sett den många gånger förrut, men har inget annat för mig. Förutom bloggen då, men det är ju så självklart ! ;)
Nu ska Elviz käka, hon är skit hungrig!!


Love ya'//ElviZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0