jag är en prinsessa!

tjosan!
Var ju "annorlunda dag/maskerad/utklädningsdag i dag. (vet inte vilket namn man ska säga ;) )
jag var prinsessa! (A)
eller ja... hade ju kjol, leggings, benvärmare, kjol och tröja. och såklart en krona!
det var faktiskt inte såå många som hade klätt ut sig. Kommer några bilder nu;

Jag och wicki. the bigest princes! (A)

Rutiga kjolen- min, den andra- wickis

Marie var bilmekaniker *stavning*

erik var... ja du, jag vet inte vad han ska se ut som! :D :O Wickan och johanna i bakgrunden, dom hade inte gjort någonting alls dom. Men ser ni vad det står på eriks käps? K*t! haha!

Maria :D hon var kille....

Fast sen på tekniken kladdade jag blyerts på henne ;) så hon vart en riktig kille ;)



Så var det nååågra till som var utklädda, men dom tog jag inga kort på!'


Var wicki inte en söt liten prinsessa? :) det tycker iaf jag! :D
"närbild" på mej och wicki :D

Kommentarer
Postat av: erik 7a ( ölme! )

tja snygga bilder asså

2008-12-27 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0