jag vill!...

Dålig uppdatering i dag! förlåt!
Har haft så ont i huvudet hela dagen :S så jag har typ bara slappat och läst stina-lees blogg och kissies blogg! :) Så har jag självklart kickat in på blondinbellas blogg  ;) Vet ni att det var tack vare henne jag skaffade blogg? :)
såg henne i ett tv program och jag ba;
oj! Om hon blev känd av att skriva om hennes liv, kan väll jag med det?!
haha! Så jag såg till att skaffa en blogg, och nu sitter jag här! :) hitta typ 10000 söta bilder på Stina-lees blogg! ( tryck här om ni också vill kolla http://stinalee.se/category/charlie-bianca.html ) Haha, och när jag sitter där och kollar på hund-bilder så hoppar katten upp i knät. Så sitter han där så jag sätter på en film med hunden, och han kollar på den och springer i väg! haha! Vilken liten fegis! ;)
i morgon bär det av till uddevalla eller hur det stavas ;)


Love ya'//ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0