kommer bli tv kändis! :D

hejsan !
i dag var det ju skola. första dagen efter lovet. palla lixom!
Skulle kunnat sova bort hela dagen om jag fick!
aja, emn i dag i skolan, hände faktiskt något! :O haha.
joo, det var så här; marie ba:
A, emn då får väll du följa med elvira!
vart ska vi?
Dom filmar ju Ola därute! Kom, vi kanske kan få vara med i tv!
haha, självklart vill man ju vara med i tv! så stog ola (rektor) och pratade med en gubbe med mick som det stor SVT på och en annan gubbe med en stor tv som det också stog SVT på.
Så pratade dom typ om att skolan var o fräsch och att man skulle typ behöva renovera den och skit.
Sen sa den gubben med micken;
ja, men vad bra! vi har ju några elever här! Vi kanske skulle få ställa några frågor till er om skolan?
ja o marie vart typ jätte glada och typ sa ja med en gång, Milla och Wicki var för fega! ;)
han typ frågade vad jag tyckte om skolan, om den var fräsch, hur arbetsmiljön var bra och massa skit!
Det slutar säkert med att jag och marie blir värsta filmstjärnor! haha, skoja, men ni får hålla utkik på SVT efter saker om stenstalidskolan i kristinehman. det är jag som är tjejen med grön tröja, ba så ni vet! ;)
haha, aja, vill ni se lite bilder? :)

Ola blir intevjuvad *stavning?!*

Ola bli intevjuvad!
 
Ola blir intevjuvad!

Marie blir intevjvad!

Marie är såå glad när dom "ställer frågor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0