liite tidigt!

Godmorgon!
vaknade liite tidigt i dag! Men jag kunde inte sommna om... Scarry.
Men vet ni? Det är inte djurhåren som man blir allergisk mot, utan mot det i hunden och hund-salivet (om det finns något ord som heter så?) Så man kanske kan skaffa en chihuahua någon vacker dag ändå?! :D Det var nice! *happy*

och så ville jag bara säga tack till alla gulliga kommentarer, ni är så söta :) också nice ;)

Sitter här och ser på bigest loser nu, men det är samma program som förra gången det gick! Det är bajs! ;)
Men kommer iaf inte i håg vem som vinner, så det var ju bra ;)

dom står ia.f och visar hur smala dom är nu och shiit.


Men nu ska elviz gÅ....


puzz//elviz


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej elvis :) jag gillade det där med utsedet för det stämmer. Jag kan också tycka det är jobbigt i bland och så.... Jag tror att det är jobbigast att vara tjej för vi har så stor press på oss att vi måste se bra ut och ha nya kläder smink ... bla bla bla i bland blir det för mycket.Mm fotsätt skriva så läser jag :) kramizar mig

2008-11-28 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0