lusse bak!

Tjena bebes!
kom nyss hem! slutade lixom 20 i 12 i dag! :D *happy*

Slöjd - gjorde typ en "värme kudde", ett rosa hjärta som det står "puss" på med svart text.

So - snackade "lag och ordning" och gjorde typ en ordlista om saker i det ämnet, btw, har läxa i det tills i morgon!

Engelska - Först hade vi läxförhör, glosor, och sedan såg vi på film, Flipper tror jag den hette! :)

nu är jag hemma, skulle bara pppdatera här lite! snart blir det lussebak, ska äntligen baka lussekatter! Shiit vad gott! *ler* och så ska jag gör SO läxan och vara med wicki tror jag. så ser mina planer ut för dagen! :D
kommer bli dålig uppdatering i dag, bara så ni vet! :)


Love ya'//Elviz

Kommentarer
Postat av: bella

okej!!

2008-11-26 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0