lussekatter!

hejsan!
nu när jag skulle logga in här på blogg.se så fick jag syn på en bild med lussekatter! shiit vad gott! Mums!
Jaja, som sagt, wicki sov här i natt :D
massa flum lixom :) såg på sex and the city också, kanske sa det i går? :) haha!
Ooch så åt vi choklad! ;) marabou så klart! ;) wicki tog den där nya... amigo tror jag den heter ;) själv tog jag den vanliga, bara vanlig mjölk choklad! Så gott det var!
Jag hade typ värsta konstiga drömen! :O
jag var typ en gammal tant som åkte runt i en vit häst, med hästar och allt! och så var det en svart vagn som jagade mig. Och vet ni vart vagnarna körde runt?! jo, på E18! haha.
Dom i den svarta vagnen hade sett för mycket på tv, så dom var typ sjuka! :O
haha, vilka drömmar man kan ha! :O
Sedan så vaknade jag av att wicki ba;
- Elviz! Typ högt. Så jag vart typ sur. Fast sedan vart jag ju såklart glad i gen ;) haha!
Always happy, you know! ;)
Aja, sen så käkade vi frukost; macka, te och en varsin kaka (ballerina)
mums, haha! ;)
sedan så har vi sett på tv typ hela morgonen. Så sociala är vi ;) nee då, var faktiskt kul! ;)
Wicki gick nyss hem nu... hon skulle till stallet. Hon frågade om jag skulle med, men det kunde jag inte :/
Så nur sitter jag här...ska snart städa och plugga! :S

puzz <3

Tänk vad gott med ett glas mjölk till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0