nåde målen!!

Hejsan bbys!
hemma hos både mm o mf och hemma hos mej är det början på julpynt. så mysigt! Längtar verkligen till julen!!
förrut var jag på utvecklingssamtal,som ni redan vet ;)
och dom sa att jag uppfyllde alla mål för årkskurs 7! :D fast matten vet jag ju inte då våran matte lärare är sjukskriven och vi bara har en vikarie!
Och så tyckte alla mina lärare att jag var en go tjej som alltid var glad och jobbade på bra! :D
Jag som trodde att jag bara skulle få massa kritik! :S men så var inte fallet! :)
vi satt i typ ett litet rum (data rummet nere vid arbetsl. 1) Marianne, inga-lena och Maria satt på ena sida och jag och mamma på andra sidan, typ värsta förhöret! :O
haha, nee då! :)
Förlåt att jag inte uppdaterade på en gång när jag kom hem!...
men jag skulle ju till mm och mf, sedan åkte jag och mf till mataffär och köppte typ nutella (mums!) godis och frukt! Och julmust! :)
sen skulle vi käka, och så duschade jag och fönade håret.

men nu ska jag dra!

love ya'//ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0