one more time!

En gång till kommer ni få höra det här; bli medlemar här! Jag lovar, ni kommer älska't!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha! ;)
Nå, vad ska ni göra i dag då? :)
själv ska jag till kyrkan sen :) Är ju "hejdå möte" för fam gren :( träffade jossan och annika i går på kappahl förresten. Mamma och Annika stod och pratade ett bra tag :O

men jag har bestämmt mig för 4 parfymer jag vill ha;

Christina aguileras gamla parfym, får aldrig nog av den! :O

Christina aguilera-inspire. Omg vad gott den luktar! :D

Paris hilton- heiress. från himmlen eller vad?!

och självklart; paris hilton- can can! shiiiiiit, jag är kär!


vilken är eran favorit? eller har ni någon annan? :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

min favorit e paris hilton heriess lugnt!

2008-11-26 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0