ont!

hallllllllu! :D
gjort i dag då? :)
själv var det skola :/
gick no goood på NO provet, fast jag svarade ju på alla frågor! :D
det var en fråga;
om du fick en guldklump av din kompis och du ville se om det var riktigt guld, vad skulle du göra då?
Mitt svar; jag skulle gå till en guldsmed och be dom titta det år mig!

haha, men jag visste ju lixom inte vad man egentligen skulle svara! fast det var ju ett svar... och jag skulle ju göra det! ;)
och så typ trampade jag konstigt på gympan, så kunde knappt gå! ni skulle skrattat i hjäl er om ni såg hur jag gick! XD det gjorde skit ont!

på matten (hade ingen engelska) hade vi Valle (gympa läraren) och så fick vi sluta kvart över 2. Slutade hela dagen då! kvart över 2 eller halv 4, vad väljer man lixom? :)

om ni vill dricka ett gott te tycker jag ni ska prova "Tahiti". Mums! (A)
efter skolan var jag med Camilla :D hon mer eller mindre tvingade mig att prova kläder, så jag såg ut som en kille! (i morgon på skolan ska vi ha "annorlunda" dag, typ som en maskread dag! och man kan vinna pris) fast jag vägrade, så jag och wicki ska klä ut oss til...
Ni får se i morgon :)
i promise er kort (A)
Marie ska vara mekaniker :D och Milla kille :D

aja, tack för en kul dag :D

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0