orka rubriker! ;)

Hej!
vill ni veta vad jag gjorde i dag? Det får ni ändå! ;) haha

Spanska - jaa, du. var väll inget spec med det? satt bredvid wicki :D

matte - var uppe i gläntan då! (ett ställe om man behöver "extra hjälp" eller "lugn") så jag var där uppe med wicki!

möjligheternas tid - läste bok då. kommer inte i håg vad den hette, men bra var den! :D (A)

mat - var pyttipanna *stavning* satt med wicki! :)

bild - hållde på med min "tavla" av marilyn moonro *stavning?!*

no - fick tbx NO provet... fick IG :/

och nu, ja nu, sitter jag här och fryser! shiit vad kallt det är! har på mig 2 par strumpor, tights under jenasen och en långärmad tröja under munkjackan, och så har jag en filt över mig. Tror jag ska gå och höja elementet! ;)



Love y'a! // Elviiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0