tänkte ha en liten...



1. Blogg.se. Självklart ska en stå med! Det är ju där jag har min blogg, och det funkar skit bra!

2. Brunkräm. Själv äger jag ju ett, fast det ät inte såå bra. Ska köpa ett nytt! Varför? Jo, för att jag ser så blek ut annars!


3.
Fuskpälsar. För det första, det är snyggt. för det andra, inga djur dör ju av fusk pälsar och för det tredje, jag vill ha en! ;)

4. Smycken.
Smycken, det gör att vilka kläder som helst blir snyggare och roligare! Bara det är rätt smycken. Själv brukar jag inte använda så mycket smycken, men det är jätte snyggt tycker jag!



1. Riktiga Pälsar. Ja, varför ska djuren lida för att vi vill vara snygga?! tänk om någon skulle döda dej och sedan flå dej! Vet ni att vissa dhur blir flåda levande, och sedan bara kastar dom i väg dom i en hög med massa andra flåda djur?! nej, det gillar jag inte!

2. H&M;S brunkräm. jag hade en sådan förrut,och den var inte bra! Den försvann under dagen så man vart alldeles "flammig" i ansiktet. Och så var den skit svårt att få det att se bra och naturligt ut!

3.  Gratis makeup.  Ni vet gratismakeup, jag har tipsat om den? men iaf, så vart jag lixom avstängd, bara sådär! Det var inte så bra, fråga mig inte varför, för det vet jag inte!

4. "Blogger". Hade ju min förra blogg där, och det var seriöst hämskt. Jag fattade inte ett skit!


Kommentarer
Postat av: Missis X

hejsan! jag gillar verkligen din blogg! Älskar den verkligen! Tycker att det är skit kul att du börjar med dom här listorna! Fortsät som du gör, och låt inte berömelsen stiga deg åt huvudet! :)



puss <3

2008-11-29 @ 11:06:43
Postat av: Katarina

Håller helt och hållet med "missis X" Där uppe om allt hon skrev!

2008-11-29 @ 11:07:35
Postat av: Tjoooooosan!

Såg ditt gammmmmla innnnnnnäggg om chihuahor! Vill verkligen oxå ha en sån, och så såg jag ditt andra innläg om mops och chihuahua, jag SKA köpa en utav varje!

2008-11-29 @ 11:08:59
Postat av: ;)

Hade också på blogspot förrut, tummen ner för dom!

2008-11-29 @ 11:09:26
Postat av: Lisa Love

2008-11-29 @ 11:09:45
Postat av: Lisa love

älskar din blogg!

2008-11-29 @ 11:10:10
Postat av: Misssssss

HEjsan "elviz"! Coolt namn du har hittat på! ;)

2008-11-29 @ 11:10:51
Postat av: (N)

ett stort (N) för H&M:s brunkräm! Och så håller jag med dig om pälsarna!

2008-11-29 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0