tjena :)

god morgon, alla sovit gott? ;)
haha, det har jag :D fast jaf vaknade av att någon tappade någonting som gick sönder utanför mitt rum. Man ba; tack för att ni är så tysta när jag sover! haha!
i går så skulle jag vart på stan med tringa, men det vart inte så :( så jag följde med familjen till mormor och morfar och käkade mat i stället! :D
Gammel mormor var där också. Hon har fått för sig att hin bor i en skog! haha! hon bor lixom typ vid mn skola. skog där? haha, skulle inte tro det. bara några träd lixom.
och sen så körde vi (jag, mamma, pappa, mormor och morfar) någor ord spel. det var nästan som avlånga kuber som man fick 5 stycken av. sedan skulle man göra meningar av dom! jag fick typ värsta skit "kuberna" hela tiden! ja typ ba; mannen rökte ciggareten som tände. haha!
när jag kom hem så satte jag mig framför tv:n och såg på skräk film. När lammet tystnar, tror jag den hette. Någon sådant i.af. Den var på 6:an.
fast jag fattade typ ingenting! så jag satte mig vid datorn i stället! haha.
Joo, i dag vet jag inte vad som händer...
kanske ringa tringa? vi får se med det....
i går var wicki på spa hon. och jag fick inte följa med! buhu! :'(! haha!
fast hennes mamma fick magsjukan, så dom fick åka hem. Typ 3 timmar på vägen och man är magsjuk? låter härligt det, eller hur? ;)
aja, men nu ska jag ner och käka frukost. Kanske ska lägga ut lite bilder på saker jag hittade i går på asos? fast det mesta är ju så dyrt där! eller? jag kan inte med eouro, så jag fattar ingenting! haha!
aja,


kiss and huggs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0