två veckor kvar!!!

Hej!
Var ju såklart skola i dag! :/ förvånade? ;) jaja, men vad kan man göra? :)

gympa - hade handboll lixom! :S Wicki sa att jag skulle "springa efter" bollen hela tiden för att jag gått i handboll, men icke sa elviz! ;) och så typ nästa tisdag ska vi ha friluftsdag, så vi fick välja 4 st saker vi ville göra. Jag, wicki och Marie valde typ skogsdag, stavgång, curling och boxning ! XD haha, var lixom inte såå serriösa! 
 
rast - den här rasten gick åt till at göra sig i ordning, duscha, sminka m.m!

Engelska - (glömde vad det var för lektion ett tag!) jag och wicki kom typ sent för jag trodde min nyckel var borta, men den låg bara längst ner i väskan! :'$

rast - 
kommer inte i håg...

möjligheternas tid - läste min bok då! (glömde kolla vad den hette!)

rast - haha,!, kommer inte i håg :'$

lunch - åt mat då, pannkaka och pyttipanna var vad som fanns!

raaast - var med marie, wicki, camilla och några andra brudar! :D typ stog och snackade massa, skit kul! :D

svenska - hållde på med det där substantiv och adjektiv och det där! 
 
rast - hämtade böckerna till nästa lektion och stog och snackade!

so - lag och ordning! Det var allt vi snackade om! ;D

Rast - haha! Marie slog sönder en ruta med handen! XD så vi gick typ runt och letade efter vaktmästaren!

No - vet ni? :D:D jag fick inte IG på provet, utan G! okej, kanske inte såå bra, men bättre än IG! :D:D:D


Nu efter skolan har jag pluggat!! hade typ 15 glosor till i morgon! så nu ska jag fortsätta med det! :) och vet ni?:D Om två veckor fyller jag år! Blir lixom tonåring! :D


Love ya' // Elviz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0