väcker minnen...

hejsan vänner!
sitter just nu och kollar alla bilder på datorn!
vet ni hur många minnen det väcker?! :D som tur är det bara glada ;)
massa bilder från 6:an. Och i sommras. Saknar sommaren.
Men först vill jag ha en vit vinter med massa snö! Sedan en skit varm semester och sist en svensk sommar.
Vet ni?
Jag och Antonia ska till samma hotel i Thailand! :D hon kommer hem typ en vecka innan jag åker :D samma hotel och allt! Kul det! ;)
Ska åka någon gång i maj :D!
Och vet ni?! One tree hill börjar nu! :D
fyller ju snart år... kanske ska önska mig en "box" med någon sesong?! :D
älskar't!
vill ni se några bilder? :)

Marie skulle vara spruta när vi skulle redovisa om kroppen i 6:an, Skulle bara veta hur mycket vi skrattade åt maries "outfit"

Emma och emma, hela klassen var på kloten i 6:an, (anna, camilla och wicki sov också i samma rum som oss)

Ida brände sina marsmallows på vårfesten på strandskolan :D (6:an)

Samma dag som wicki ramlade och det var en skit äklig gubbe som följde efter oss! :O (sommaren 08)

tårta som jag och vivvi gjorde :D var faktiskt god ;) ( sommaren 08)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0