vickan är bäst på att skriva snyggt!

tjoo!
i dag var det ju skola.
freeeedag i dag ju! :D:D
haha, i'm happy!;)
jaja, i dag på SO:n så började vi med geografi!
hade frankrike och var i grupp med vickan, simon och jocke. (Inte samma preson som wicki!)
och vet ni? hon skriver skit snyggt! haha, det tycker jag iaf! ;) fast det tycker inte hon!:O
aja!
efter skolan var det wicki! vi typ var först hemma hos henne och satt vid datorn, sedan cykla runt lite sist hem till mej! hemma hos mej så typ såg vi på tv och typ flamsade runt! haha, massa kul lixom.
Sen skulle hon hem vid 5 i 5, så då började jag packa :/ usch, jag hatar att packa! :O
nu sitter jag hos mormor och morfar. Ska sova här :D

puss :D

(dålig bild, men vickan vill ju aldrig vara med på bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0